top of page
missie-en-visie-medium.png

ONZE CULTUUR

Missie, Visie, Waarden en Doelen

Olin bvba heeft enkele belangrijke streefdoelen, visies, normen en waarden voor de bedrijfsvoering.
Onze toekomstvisie is gebaseerd op verschillende aspecten:

A) Vastgoedopbouw en beheer

We wensen in een eerste fase een interessant vastgoedpatrimonium op te bouwen in Gent. Later mogelijks uit te breidden naar andere centrumsteden. De doelstelling hierbij is een unieke service aan te bieden en een belangrijke speler in nichevastgoedmarkten te worden zoals:


1) De expatmarkt.
2) De studentenmarkt.
3) Specialisatie in de markt op de korte termijnverhuur.
4) Gemeubelde verhuur zonder zorgen.

B) Kwalitatieve nieuwbouw en renovatieprojecten


1) Gebruik van de bestaande ervaring door eigen vastgoedopbouwprojecten.
2) Risicoaverse houding om zekerheid van afwerking aan onze klanten te bieden. Betrouwbare partner met focus op        langetermijn-samenwerkingen.
3) Gezonde mix tussen behoud van eigen entiteiten en de verkoopactiviteiten.
4) Mogelijkheid tot beheer en verhuur van entiteiten na verkoop.(rendement zonder zorgen voor investeerders)
5) Verbouwingen, nieuwbouw en renovaties van A tot Z.

6) Focus op kwalitatieve kant en klare afwerking.

C) Maatschappelijk verantwoord ondernemen

We streven ernaar om een transparante houding aan te nemen ten opzichte van al onze stakeholders. Deze houding zorgt ervoor dat zowel de bank/klant/leverancier/huurder/koper/ overheid weet dat ze te maken heeft met een gezond en correct bedrijf. We gaan elke mogelijkheid aan om ons steentje bij te dragen tot een minder vervuilende wereld. We streven steeds naar woongelegenheden die zuinig zijn in verbruik. Tevens kiezen we voor duurzame materialen.

D) Grondige optimalisatie en winstmaximalisatie van de onderneming zonder compromis op kwaliteit, personeel en transparantie

Gezien we wensen te groeien wensen we onze activiteiten te vergroten zodat we in de toekomst een uitgebreid aanbod voor onze klanten kunnen waarborgen. Om dit te kunnen realiseren zijn we van plan om bijna 100% van onze meerwaarden te herinvesteren in de groei van ons bedrijf. Weliswaar leggen we een gezonde buffer aan om tevens de marktrisico's te minimaliseren. We gaan eerder voor een gestage en gezonde, dan wel explosieve groei.

E) Non-discriminerend

We pleitten steeds voor een non-discriminerende houding. In deze tijden is het ondenkbaar dat bedrijven nog voorkeuren uitten mbt geslacht, godsdienst, kleur of geaardheid voor de samenwerking met klanten/leveranciers/personeel of andere stakeholders. We beoordelen mensen op basis van hun competentie, correctheid en gedrevenheid. Hierdoor wordt samenwerken met ons bedrijf voor iedereen toegankelijk.


F) Hoge kwaliteit/prijsverhoudingen

We vragen correcte marktprijzen voor verhuur en verkoop van onze entiteiten en streven naar duurzame materialen. Als bouwpromotor kijken we niet alleen op korte termijn zoals sommige bouwbedrijven, om bijvoorbeeld zo snel mogelijk te verkopen met zoveel mogelijk marge. We zoeken naar een duurzame oplossing voor onze klanten, zodat deze ook na aankoop tevreden blijven over ons bedrijf en eventueel voor nieuwe verbouwingen of een nieuwe aankoop met ons wensen samen te werken.

G) Specialisatie in korte/middellange termijnverhuur

We specialiseren ons in de middellange termijnverhuur gezien we ons focussen op de verhuur van gemeubelde appartementen en studio's met een all inclusive formule. Water/Gas/Elektriciteit nemen we voor ons rekening om zo door het aantal eenheden een goedkopere oplossing voor energie te kunnen aanbieden dan u zelf zou kunnen afsluiten. Door deze service weet u exact welke kost u maandelijks heeft (Huur + kosten) en kunt u uw woonuitgaven tot op de euro inschatten.

H) AAA-liggingen

We streven naar gebouwen op uitstekende liggingen.

Gezien ligging een van de belangrijkste factoren is voor de aankoop van een gebouw, focussen we ons dan ook op zeer goede liggingen. Hierdoor verzekeren we ons bedrijf van een stabiele investering en een uitstekend marktpotentieel. Hierdoor zijn onze klanten steeds op de juiste ligging in hun stad aanwezig. Deze optimale bereikbaarheid zorgt voor een aangenaam verblijf.

I) Sterke groei

We zijn een jonge onderneming met als doel om jaarlijks een eigen pand aan te schaffen om deze aan de huurmarkt te kunnen aanbieden. Recent wensen we ook te focussen op de projectontwikkeling en ons te onderscheiden van andere bedrijven. Dit doen we door op kleinschalige/middelgrote projecten te focussen en ons budget onder controle te houden. Hierdoor kunnen we gestaag maar duurzaam blijven groeien.

Onze slogan luidt: "GROEI, DAAR GAAN WE VOOR!"

bottom of page